Reklamační podmínky jsou důležitou součástí našich Obchodních podmínek, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.
Pro snadnější vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte vyplněním následujícího formuláře. Po odeslání najdete ve vaší e-mailové schránce instrukce, které vám pomohou s reklamací zboží.
Doručovací adresa pro reklamace a vrácení zboží: ******
Jak postupovat v případě:
1. Poškozené zboží při přijetí zásilky: Při převzetí zásilky prosím pečlivě zkontrolujte její stav. Pokud zjistíte jakékoliv poškození (pomačkaný obal, roztrhané balení, vlhkost), nepřebírejte zásilku a sepíšte protokol o poškození s přepravcem.
Pokud je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, kontaktujte nás na*********, kde vám poskytneme další pokyny.
2. Dodání nekompletního nebo neodpovídajícího zboží: Napište nám na ****** s podrobným popisem problému, a my vám rádi poradíme, jak dál postupovat.
3. Nefunkční zboží: Pro vyřízení reklamace je nezbytné zaslat nefunkční zboží na adresu *******, nebo jej předat osobně na naší provozovně.
Upozornění: Předávejte zboží k reklamaci vždy v kompletním stavu včetně veškerého příslušenství. Pokud je zboží složité z více dílů nebo součástí, informujte se u prodejce, které části je nutné k reklamaci předložit.
Jak postupovat: K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o nákupu a stručný popis závady. Pro zjednodušení procesu reklamace doporučujeme použít reklamační formulář.